Календар

Февруари 2017
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          

Прогнози

  • 20 1

Facebook

5416 Арсенал / Арсенал ФК

Пълно име Арсенал ФК
Прозвище Топчиите
Основан 1886
Държава Англия
Град Лондон
Президент Сър Чипс Кезуик
Старши треньор Арсен Венгер
Покажи повече Докладвай за грешка
  • Аватар на Chelsea_bs
    Chelsea_bs   16 февруари 2017 [16:45] #250
  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 12 февруари 2017 [17:53] #249

    Само в половината фенове на Челски няма нарушение.. Даже вашите хора си го признаха.

  • Аватар на Chelsea_bs
    Chelsea_bs   11 февруари 2017 [16:46] #248

    Коментаторите по Скай казаха, че няма нарушение. Нарушение има само в Драгоевската Арсеналска тиква.

  • Аватар на dennis_arsenal
    dennis_arsenal   11 февруари 2017 [16:41] #247

    До коментар [#245] от LondonChels:

    Първият ви гол срещу нас също беше нередовен + че имаше червен картон и мача отиваше към друг резултат, но тогава нищо не каза? Чел$и = изкуствен отбор

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 11 февруари 2017 [16:30] #246

    До коментар [#245] от LondonChels:

    Няма нужда да го казваш,гледай си твоя отбор

  • Аватар на LondonChels
    LondonChels 630 11 февруари 2017 [15:44] #245

    Гол с РЪКА и СПЕСТЕН ЧЕРВЕН КАРТОН

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   28 януари 2017 [20:08] #244

    Леле играем възможно най-красивия начин.

  • Аватар на EdgarYY
    EdgarYY 853 23 януари 2017 [20:01] #243

    www.youtube.com/watchv=pSmNdLI3Cj4&t=0s Ето един клип общо взето какво трябва да купим и защо бих добавил само десен защитник

  • Аватар на EdgarYY
    EdgarYY 853 23 януари 2017 [16:00] #242

    До коментар [#241] от Mesut_Ozil11:

    Еми последните 2 сезона уж напредък 3-ти и 2-ри ама това 2-ро място не е много показателно тъй като завършихме с по малко точки от предните 7-8 сезона.Аз лично се надявам да се борим за ШЛ в следващите години не толкова за ВЛ.Много бавно става всичко в отбора и това мисля ,че няма да се промени.

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   23 януари 2017 [02:21] #241

    До коментар [#240] от EdgarYY:

    Аз вярвам,че отбора ще тръгне на горе защото ми писна всяка година да сме на това пусто 4-то място и мечта ми е да видя Арсенал на върха.

  • Аватар на EdgarYY
    EdgarYY 853 23 януари 2017 [01:20] #240

    До коментар [#239] от Mesut_Ozil11:

    Еми то ние купихме Йозил и Санчез понеже не ги искаха от отборите им иначе.Мустафи и Джака са качествени(2-рия не се е адаптирал още и много проблеми създава).То ни трябваше централен нападател ама като няма на пазара е мъка просто трябваше да дадем повече пари за Суарез и щяхме да сме спечелили титлата вече.Не винаги най-добрия трансфер е най-скъпият или най-известния футболист по често най-точния футболист за отбора е най-правилният.Грешката е според мен ,че им даваме прекалено много време.Купуваш дефанзивен халф не се адаптира купуваш друг.Държиш ги 2 сезона и продаваш и това е.Имаме качествени футболисти просто ни липсват някой попълнения 2-3 за да се борим навсякъде и проблема е ,че всяка година ни липсват по 2-3.Докато се наканят да купят един другия вече е остарял или е минал пикът си и пак сме в този цикъл.

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   23 януари 2017 [00:03] #239

    До коментар [#238] от EdgarYY:

    Трябва да се смени трансферната политика и философия на отбора. Аз лично освен Йозил и Санчес качествен ама наистина качествен футболист нямам спомен да сме взели. Поне моето мнение е такова не знам вие как мислите. Надявам се,че скоро ще видим Арсенал да триумфира с титлата.

  • Аватар на EdgarYY
    EdgarYY 853 22 януари 2017 [21:16] #238

    За да се борим найстина за титли ШЛ/Висша лига ни трябват найстина играч който да играе упорен халф и да може да разпределя топката опитахме с Джака засега не се получава все още не е свършил сезона ,но не може да чакаме вечно новите играчи да свикнат с отбора.Десен и ляв бек ни трябват някой за резерва на Белерин защото когато го няма в атака сме плачебни от дясно.Ляв бек някой който да е по стабилен от Монреал и тогава наистина ще бъдем претенденти за Титли.Имаме нападатели 1 куп 1 куп атакуващи халфове два сравнително добри вратаря и два добри централни защитника Кос/Мустафи с не лоши резерви който могат да се въртят в определени мачове.

  • Аватар на EdgarYY
    EdgarYY 853 22 януари 2017 [21:11] #237

    До коментар [#236] от sakata_97:

    Проблемът идва от там ,че играем 2-ма в центъра и единя от тях не може да играе без топката.Казорла/Рамзи.Коклен пък не може да играе с нея.Отборите срещу който излизаме обикновено имат по добър баланс и 2-мата играчи играят хем в защитен план хем в атакуващ.И като някой стой постоянно върху Казорла/Рамзи не можем да изнесем топката.Коклен се раздава много ,но е прехвален предния сезон направи много силни мачове особено срещу ТОП отборите обаче този сезон се вижда друга гледка.Казорла/Коклен е добър тандем ,но когато ни пресират и някой маркира Казорла е просто ад.За това уж взехме Джака да балансира нещата ,но много му куца дисциплината и като цяло не е особено интелигентен играч.Както винаги с топката сме невероятни без нея сме бездарни.

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 22 януари 2017 [20:18] #236

    До коментар [#231] от EdgarYY:

    Съгласен съм,че Коклен му куца разпределянето на топката,но не забравяй,че той е играч,които силни качества са съвсем други,той е най-големия черноработник във отбора,задълженията му са почти изцяло защитни,тъй че е нормално това да не му е силно качество,аз лично страшно много го уважавам,играе със голямо желание и се раздава максимално всеки мач,който играе,жертвата се изцяло за отбора,откакто Венгер го наложи в Арсенал се превърна във един от най-важните ни играчи,най-обичам да гледам тандем Коклен-Касорла в центъра,според мен така сме по-силен отбор

  • Аватар на EdgarYY
    EdgarYY 853 22 януари 2017 [18:58] #235

    Много интересно е ,че този сезон не сме губили докато Мустафи е играл това само може да покаже разликата която допринася в състава.

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   22 януари 2017 [18:44] #234

    Честита ни победа!

  • Аватар на EdgarYY
    EdgarYY 853 22 януари 2017 [18:40] #233

    Даже колкото и тъпо да звучи може да се пробва малко като Челси в някой от мачовете с Гибс/Белерин като fullbacks понеже разполагаме с тези футболисти един вид да жертваме малко в центъра CDM като Коклен и да пуснем Габриел/Кос/Мустафи с центъра то така или иначе играем с ФБ Белерин и Монреал си разцъкват като крила просто един вид ще сме по защитени срещу контра атаки по този начин.Може и да греша ,но според мен си струва да се пробва при положение ,че нямаме този упорен халф който да командва играта в центъра и да няма много недостатъци.

  • Аватар на bitter_kas
    bitter_kas 867 22 януари 2017 [18:38] #232

    До коментар [#231] от EdgarYY:

    Коклен е дефанзивен халф и е добър когато играе срещу отбори с класа не срещу Бърнли и прочие този играч ни е нужен за мачовете с Байрен,Ман,Челси....както и да е станалото станало важното е,че победихме дори и феновете на Челси да влезнат да пишат тъпотии факт е 3-те точки са за нас поздрави за всички фенове на Арсенал

  • Аватар на EdgarYY
    EdgarYY 853 22 януари 2017 [18:33] #231

    До коментар [#230] от bitter_kas:

    Коклен проблема му не е до толкова ,че получава картони проблемът му е в подаванията няма нужната класа да разиграва топката бързо и като ни пресират е потресаващ за това не мога да го сравнявам с добрите CDM.Срещу Сити имаше 44% успеваемост на подаванията как с такъв играч да спечелим титлата като този сезон има много отбори който могат да ни причинят това.Има го и момента с жълтите картони де където се оказва ,че като получиш един 30-тата минута в мача и после си малко или много ограничен.

  • Аватар на bitter_kas
    bitter_kas 867 22 януари 2017 [18:28] #230

    До коментар [#229] от EdgarYY:

    За Жака съм съгласен,но Коклен си е класа за нашият отбор,аз лично го харесвам прави глупости но и помага много на отбора за дефанзивен халф е уникален стабилен е и то доста раздава се но е вярно че получава доста картони...

  • Аватар на EdgarYY
    EdgarYY 853 22 януари 2017 [18:23] #229

    До коментар [#228] от bitter_kas:

    Малка беше засадата пък и после оня го изцепи така в глава ,че му стана лошо на Кос.Имаше дузпа и срещу Мустафи.И Коклен направи дузпата.И червения картон го имаше.Добър мач за съдията общо взето само там първата дузпа срещу Мустафи му убегна ама доста добър мач направи.Не вярвам ,че главния съдия е виновен за 2-рата дузпа(засадата).Истината е че и Коклен и Жака са боклуци.Дават много шансове на противниковите отбори за да се върнат в мачовете.Жака и дузпа подари тоя сезон и колко червени картона станаха май 3?Коклен пък не може 2 паса да върже и дузпа подари сега.Едно е да е в опасна ситуация където найстина да кажеш има смисъл да рискува тук просто беше обграден от 4-ма футболиста на Арсенал.Добра победа като цяло Венгер се учи кой смени да прави последните мачове много добри смени само една идея по рано да ги прави.

  • Аватар на bitter_kas
    bitter_kas 867 22 януари 2017 [18:17] #228

    Говорят за дузпата на Арсенал при която имаше засада ама не говорят че не свириха чиста дузпа срещу Мустафи още преди гола на Арсенал за 1:0

  • Аватар на EdgarYY
    EdgarYY 853 22 януари 2017 [17:22] #227

    Тъй като пак нямаме тема.Доста добре напъваме дано не се издъним срещу Бърнли

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 26 декември 2016 [19:03] #226

    Ако след такова очевадно превъзходство не бяхме успели да бием УБА щях да си тегля куршума,направо по едно време взех да се побърквам,че не успявахме да отбележим,цял мач пред една врата и голям брой изпуснати положение,добре че всичко завърши добре,че ако не бяхме били незнам какви псувни и обиди щях да пиша сега ;d

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 9 декември 2016 [21:53] #225

    Момчета нещо да знаете за състоянието на Бейерин,ако някой знае да ми пише

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   6 декември 2016 [20:58] #224

    До коментар [#223] от sakata_97:

    www.sportsdirect.com/ Заповядай колега често използвам този сайт и съм много доволен има всякакви артикули и тениски оригинални са и са от Англия.

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 6 декември 2016 [19:40] #223

    Пичове може ли някой да ми кажа някой добър сайт,където да мога да си поръчам някоя тениска на отбора

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 1 декември 2016 [17:08] #222

    Напротив, далеч не е трагично! Все пак нямаме нужда от допълнителни мачове и не е нужно да стигнем до края и да играем с резерви, че да загубим. Достатъчно тежки битки водим в първенството и ШЛ. Не забравяйте, че и ФА идва също. Играчите ни са стъклени, допълнителните мачове са излишни, по-добре, че отпаднахме..

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   1 декември 2016 [00:23] #221

    До коментар [#220] от sakata_97:

    Трагедия!

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 30 ноември 2016 [22:45] #220

    Много зле играят нашите,разбирам че е за турнир който никога не сме играели сериозно,ама все пак малко и малко трябва да се понапънат,все пак не е контролен мач,само ме изнервят

  • Аватар на dani_chelsea96
    dani_chelsea96 1223 28 ноември 2016 [03:34] #219

    До коментар [#218] от Mesut_Ozil11:

    Бях много ядосан съжалявам за това което написах пожелавам ви успех както в АВЛ така и в Европа

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   27 ноември 2016 [19:40] #218

    До коментар от dani_chelsea96:

    Трябваше ли да се засегнем ? Никой от нас не пише в темата на Челси ти не знам какво правиш тука.

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   27 ноември 2016 [18:48] #217

    Алексис Санчес се превърна в основен играч за вашия клуб. Сещам се как, когато играеш за Барселона, ни създаваше много проблеми. Арсенал показа разум и го привлече. Много добра сделка. Поздравления за всички фенове на клуба за това, че притежавате играч от такъв калибър. Той е само на 27 години, има какво още да ви даде.

  • Аватар на ALEXIS_7GUNNER
    ALEXIS_7GUNNER 532 22 ноември 2016 [01:57] #216

    Арсенал Завинаги !

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   15 ноември 2016 [21:53] #215

    До коментар [#214] от sacrefisio:

    Юнайтед има вероятност да са без 7 титуляра.

  • Аватар на sacrefisio
    sacrefisio 648 15 ноември 2016 [00:40] #214

    До коментар [#213] от Mesut_Ozil11:

    Нищо ново под слънцето .

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   9 ноември 2016 [20:51] #213

    Нова контузия в Арсенал

    Десният защитник на Арсенал Ектор Белерин е с контузия и отпадна от младежкия национален отбор на Испания. Той замина за Лондон и ще бъде прегледан от медицинския екип на "артилеристите".

    21-годишният бранител получи удар в глезена от Дани Роуз по време на дербито с Арсенал в неделя. Той се надяваше проблемът да отшуми, но болката в глезена е останала и това е причината да се върне в Лондон.

    Лондончани се надяват травмата да не е сериозна и Белерин да е възстановен за следващия мач на Арсенал, който е гостуване на Манчестър Юнайтед на 19 ноември.

    Арсенал вече получи един удар, свързан с контузии, по време на паузата за мачовете на национални отбори. Основният реализатор на тима Алексис Санчес получи мускулна травма по време на тренировка с тима на Чили. Той обаче се надява още в двубоя срещу Уругвай следващата седмица.

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   9 ноември 2016 [00:36] #212

    Алексис Санчес се контузи

    Нападателят Алексис Санчес получи мускулна контузия и отпадна от групата на чилийския национален отбор за световната квалификация срещу Колумбия. Така вместо да пътува за Баранкия, звездата на Арсенал "ще остане в Сантяго и ще се подготвя за следващата квалификация срещу Уругвай", съобщават от местната федерация.

    От чилийската федерация уточняват, че травмата на 27-годишния нападател е лека и няма разкъсване на мускул.

    Чили, шампион от Копа Америка, се намира на пето място в световните квалификации от зона Южна Америка с актив от 16 точки, докато лидерът Бразилия има 21. Колумбия е със 17 пункта.

    Санчес има 8 гола във всички турнири през сезона за отбора на Арсенал, който е в група с Лудогорец в Шампионската лига.

  • Аватар на persie1992
    persie1992 1311 6 ноември 2016 [11:00] #211

    До коментар [#210] от Mesut_Ozil11:

    Уникално, бях в домакинският сектор ама там половината като мен фенове на Арсенал, при гола на Месут всички избухнахме!

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   2 ноември 2016 [02:13] #210

    Какво ще кажете пичове няма такъв мач просто.

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   31 октомври 2016 [23:43] #209

    До коментар [#208] от LiverpoolNiki:

    А и в интерес на истината Жиру се снима с един фен.

  • Аватар на LiverpoolNiki
    LiverpoolNiki 890 31 октомври 2016 [22:43] #208

    До коментар [#206] от Mesut_Ozil11:

    Каза ли ти здрастиии или подмина феновете без да помаха дори ?

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 31 октомври 2016 [21:53] #207

    Утре сме без четирима от титулярите ни,което може да ни изиграе лоша шега,все пак това е мач в който сме гости и щеше да е хубаво да може да рзчитаме на всички силни играчи

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   31 октомври 2016 [20:33] #206

    Леле да си видиш любимеца на живо е уникално.

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 31 октомври 2016 [17:04] #205

    До коментар [#203] от persie1992:

    Сигурно няма да нося нищо на Арсенал(макар че имах голямо желание),просто защото не ми се рискува да не ме пуснат на стадиона,но това няма да ми попречи да си подкрепям отбора

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 31 октомври 2016 [11:37] #204

    До коментар [#203] от persie1992:

    И аз съм там,само че и аз се дразня че пуснаха такава забрана,селска проява за мен

  • Аватар на persie1992
    persie1992 1311 31 октомври 2016 [08:44] #203

    До коментар [#202] от sakata_97:

    Аз ама в сектор В. Носи си отдоло артикулите на Арсенал не вярвам да ти бъркат в гащите да те проверяват. Нека стадиона стане червен!!!

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 30 октомври 2016 [20:44] #202

    Някой от тука ще ходили на мача Лудогорец-Арсенал??

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   29 октомври 2016 [16:54] #201

    До коментар [#200] от bitter_kas:

    Перфектен мач изиграхме. Честита да ни е победата

  • Аватар на bitter_kas
    bitter_kas 867 29 октомври 2016 [16:25] #200

    До коментар [#199] от Mesut_Ozil11:

    Днеска беше доста зле....два пъти сам срещу вратаря не можа да вкара а Оливие Жиру изби рибата.Доволен съм

  • Аватар на Mesut_Ozil11
    Mesut_Ozil11   26 октомври 2016 [17:44] #199

    Алекс Окслейд-Чембърлейн даде сериозна заявка за титулярно място в Арсенал след двата си гола във вратата на Рединг за победата с 2:0 в мача за Купата на лигата на Англия.

    Крилото получи шанс за изява от мениджъра на тима Арсен Венгер и се възползва по най-добрия начин, реализирайки и двата гола за "артилеристите".

    "Алекс не е никак далеч от място в стартовите 11. Той трябва да продължи да работи, както го прави сега и да играе със същата настройка. Чембърлейн се труди здраво на тренировките и се движи по същия път като Тио Уолкът", каза Венгер.

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 15 октомври 2016 [20:05] #198

    До коментар [#197] от rokera_henry:

    Нещо искат да ни го върнат за гола ни срещу Бърнли,иначе и аз не разбрах откъде на къде този бок.ук Джонатан Мос май се казваше показа директен червен на Джака

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 15 октомври 2016 [19:09] #197

    Б*си съдийте, опитаха се да ни заколят... Почти успяха!

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 13 октомври 2016 [21:28] #196

    До коментар [#191] от KunAgu16:

    Бейерин ще е ваш когато Сити стане наш

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   10 октомври 2016 [20:51] #195

    До коментар [#194] от EdgarYY:

    В съвременния футбол е всичко възможно. Все пак Бейерин им е юноша, така че не е невъзможно да реши да се завърне в Барселона, както направи Фабрегас преди време.

  • Аватар на EdgarYY
    EdgarYY 853 10 октомври 2016 [15:04] #194

    До коментар [#193] от Ordinary:

    Няма да отиде никъде най-вероятно.

  • Аватар на Ordinary
    Ordinary   10 октомври 2016 [10:12] #193

    До коментар [#191] от KunAgu16:

    Белерин ше иде в Барса. На бас ?

  • Аватар на persie1992
    persie1992 1311 9 октомври 2016 [11:09] #192

    До коментар [#191] от KunAgu16:

    Сигурен съм, даже след това ще вземете и Санчез и Косчелни!

  • Аватар на KunAgu16
    KunAgu16 1188 8 октомври 2016 [19:04] #191

    Сори ама Белерин е наш

  • Аватар на EdgarYY
    EdgarYY 853 2 октомври 2016 [20:23] #190

    До коментар [#189] от KunAgu16:

    То се връща толкова сезони поред всички съдий са против нас малко и на нас да ни донесът късмет.

  • Аватар на KunAgu16
    KunAgu16 1188 2 октомври 2016 [20:21] #189

    скандален гол !

  • Аватар на Ordinary
    Ordinary   1 октомври 2016 [10:49] #188

    До коментар [#187] от stani2001:

  • Аватар на stani2001
    stani2001 897 24 септември 2016 [21:38] #187

    Много ми хареса играта ни ако задържим тази форма и няма контузий съперниците ни ще знаят резултата преди мача.

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 9 септември 2016 [20:34] #186

    До коментар [#185] от arsenal4yy:

    От Англия

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 9 септември 2016 [16:47] #185

    Някой знае ли от къде може да бъде закупен билет за Лудогорец - Арсенал (за гости) ?

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 2 септември 2016 [15:09] #184

    До коментар [#183] от drug93:

    Благодаря,да ти се връща

  • Аватар на drug93
    drug93   1 септември 2016 [20:09] #183

    Радвам се за вас да ви е честит мача с Лудогорец

  • Аватар на stefanBG111
    stefanBG111   28 август 2016 [19:27] #182

    До коментар [#181] от sakata_97:

    В понеделник Лудогорец официално ще обяви цените на билетите за мачовете в Шампионската лига срещу ПСЖ, Арсенал и Базел. Също така ще стане ясно кога ще бъдат пуснати в продажба и дали отново ще има пакетни билети, както бе при предишното участие на отбора в груповата фаза на най-комерсиалния футболен турнир.

    От клуба отново напомниха, че всички фенове, които са присъствали на мача с Виктория Пилзен и пазят своите билети от срещата ще имат предимство при покупката на билети за мачовете в Шампионската лига. Това бе обявено още преди мача с чехите.

    Очаква се да се запази и традицията за предоставянето на места за юноши от българските футболни школи.

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 28 август 2016 [19:06] #181

    До коментар [#180] от stefanBG111:

    Ок,благодаря все пакДано се намери нещо защото много ми се ходи ;d

  • Аватар на stefanBG111
    stefanBG111   28 август 2016 [15:29] #180

    До коментар [#179] от sakata_97:

    Не съм сигурен, ако намеря повече инфо ще ти кажа.

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 27 август 2016 [23:41] #179

    До коментар [#178] от stefanBG111:

    За сектора на гости важи ли това?

  • Аватар на stefanBG111
    stefanBG111   27 август 2016 [22:57] #178

    Ръководството на Лудогорец вече започна трескава подготовка за участието на отбора в Шампионската Лига. Орлите ще се изправят срешу Арсенал, ПСЖ и Базел на стадион Васил Левски в София, а от клуба вече са взели решение за продажбата на билетите за тези срещи.

    Лудогорец ще пусне пакетни билети за трите срещи на орлите в лигата на богатите. Подобен ход от шампиона на България предприеха и преди три години. Тогава той бе много успешен и клуба регистрира рекордни приходи и от продажбата на ценните хартийки.

    Сега от Разград отново ще пуснат пакетни билети и за трите срещи, като ако те не бъдат изупени и от клуба са готови да пуснат ценните хартийки в единична продажба. Хората които са запазили билетите си от мача с Виктория Пилзен игран на Васил Левски ще имат предимство при продажбата сега.

    Първоначалните прогнози сочат, че интереса сега е огромен. Лудогорец най-вероятно ще се радва на пълен стадион Васил Левски и за трите срещи срещу ПСЖ, Арсенал и Базел.

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 27 август 2016 [14:02] #177

    Момчета искам да питам някой знае ли дали пускат единичен билет за мача на Лудогорец-Арсенал в София или са на пакет и ако пускат кога?Благодаря предварително

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 26 август 2016 [07:08] #176

    До коментар [#175] от j_mourinho:

    Ще се ходи.. Няма как

  • Аватар на j_mourinho
    j_mourinho 901 25 август 2016 [20:39] #175

    Да ви е честито.Ще гледате Арсенал на живо в София.

  • Аватар на Ordinary
    Ordinary   24 август 2016 [13:28] #174
  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 14 август 2016 [20:43] #173

    Ливърпул вкараха някои голове, които и да искаш, не можеш да вкарваш всеки мач. По-клинични бяха, а легендата ни Тио в 93-тата минута се спъва в топката, в наказателното поле на противника.... и после не сме имали нужда от друго крило с класата на Алексис ??? Отново... не ни провървя, но ние си го просихме. Не може ти да чакаш Валенсия да си намери заместник на Мустафи, а през това време да пускаш Холдинг срещу Ливърпул и да очакваш да се представи както се представя в момента Чембърс, като се има предвид,че разликата между Роб и Калъм е че като дойде Чембърс в отбора, вече имаше 20 мача за старият му отбор във ВЛ, а опита на Холдинг в ВЛ е абсолютно никакъв. Като взимахме Дебюши, ако някой помни, пак същата работа беше... чакаме Нюкасъл да си намерят заместник. Никой друг голям отбор не прави така ! Даваш 5 милиона отгоре и казваш на отбора от който искаш да вземеш играча, че го искаш на момента... а нас ни трябваше Мустафи в този мач !

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 7 август 2016 [15:22] #172

    Здравейте на всички гледам от отдавна не се е писало тука,сигурно и вие като мен чакате някоя добра новина относно някой силен трансфер,но за пореден път няма нищо поне за сега,което лично ме разочарова,а главните виновници за това са нещастника Венгер и смотаното ни ръководство,което за пореден път бездействат,а сериозните мачове скоро започват,сигурно чакат всички пък да почнат да се контузват че да вземат да купят някой или пък си мислят че със наличния състав ще сме някакъв фактор в Англия и Европа.Мен просто взеха да ме изнервят на макс със тези си аматьорски и детински изпълнения всеки сезон,скапани малоумници

  • Аватар на Danskrastev
    Danskrastev 1204 11 юни 2016 [13:21] #171

    Защо вместо Мхитарян не пробваме с Пайе снощния мач отлично се разбираха с Жиру и ще пасне супер на стила на Арсенал. Уест Хям ако им извадиш една прилична сума няма да откажат и може би Лаказет така ще имаме едно френско трио, което ще играе постоянно заедно надявам се и в националния на Франция и ще е от голяма полза за отбора плюс, че и Пайе и Лаказет са супер подвижни и заедно с Санчес и Йозил ще е супер атаката.

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 6 юни 2016 [15:38] #170

    Венгер малко да помисли и за попълнения в защита не само в атака.Според мен на Арсенал му трябва един качествен централен бранител,който да си партнира през по-голямата част от сезона с Косчелни и един десен бек,който да се конкурира със Белерин на поста десен бранител,защото и на Белерин му трябва почивка в дадени мачове не може да играе във всеки един мач както го правеше този сезон,но да видим Венгер и ръководството какво ще измислят по тези въпроси със защитата

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 6 юни 2016 [11:08] #169

    До коментар [#167] от TheoWalcott14:

    Мхитарян ми се вижда променен, а и статистиката наистина е на негова страна, направи доста добър сезон. Стига да не дадем повече от 25-27 милиона за него, Уолкът с радост бих го гледал на скамейката... дали ще е тази на Арсенал или на някой друг отбор, няма значение.

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 6 юни 2016 [11:06] #168

    До коментар [#166] от artilerista_17:

    В Арсенал играчите, които да искат да играят на позицията на Йозил са прекалено много. Рамзи и Уилшър може да се водят ако ще и вратари, но дадеш ли им опцията да атакуват и да са точно зад нападателя... и двамата искат там. ОХ би играл там, Айоби, Кембъл дори, като изключим Рамзи и Уилшър, но за мен ако не играе Йозил, като атакуващ халф няма по-добър избор от Касорла.

    Ако трябва да сме честни, Венгер загуби доста от времето на Йозил, Касорла и Подолски

    Искаше да направи така, че Йозил или Касорла да е отляво, другият да е в средата и отпред, ако ще и най-дървеният нападател да е... пак да вкарва голове, но това не се получи и най-много от това пострада Подолски, защото често не беше пускан. Накрая Йозил си се върна в средата, където му е мястото и въобще не трябваше въобще да се мърда оттам. Касорла го изтеглихме отзад и асистенциите, както и головете от негова страна драстично намаляха и това е защото нямахме стабилен централен полузащитник на който може да се разчита през по-голямата част от сезона. Рамзи и особено Уилшър, са чупливи, а Артета го налагахме като дефанзивен халф ?!? Надявам се сега с Джака, нещата да се стабилизират. Рамзи и Уилшър не трябва да помирисват терен, ако Джака е готов да играе, поне според мен !

  • Аватар на TheoWalcott14
    TheoWalcott14 1547 6 юни 2016 [10:23] #167

    До коментар [#163] от Arsenal966:

    Вьв всички турнири има общо 32 асистенции,мен лично грам не ме радва вьпреки тоя статс кьдето е направил. Колкото до мората , доста слабичьк е. Не смятам, че е дори и близо до класата на жиру ,ако вьобще оливието е класа де За 49 мача ако не се льжа има 11 или 12 гола . Дано вземем Варди и Венгер да помисли за CB и евентуално за дясно крило .

  • Аватар на artilerista_17
    artilerista_17   6 юни 2016 [00:42] #166

    До коментар [#165] от Danskrastev:

    Ако Йозко е контузен, Касорла сякаш най-добре би се справил зад нападателя, пък в центъра да имаме малко по-голямо физическо присъствие с Джаки/Рамзи и Джака/Коклен. Рамзи също би се представил добре зад нападателя. Интересно ще е да видим кой би предпочел Венго на десния фланг, тей като там не сме много стабилни като цяло. Аз лично харесвам Кембъл, но това момче ми се струва, че каквото и да направи, не може да спечели доверието на Венго, като се има предвид колко силни мачове показа до момента. Може би Окс или Илоби, освен ако не вземем Мхитарян.

  • Аватар на Danskrastev
    Danskrastev 1204 5 юни 2016 [23:10] #165

    По-добре да даде шанс на Торал или да се пробва за Иско но той иска вече в Реал, Кроули също има потенциал, но се чудя ако се контузи Йозил кой ще го замести може би Рамзи аз мисля, че Рамзи точно там му е мястото зад нападателя може и Уилшър да се пробва там така или иначе Джака, Елнени, Касорла и Коклен ще са в центъра...

  • Аватар на artilerista_17
    artilerista_17   5 юни 2016 [22:53] #164

    До коментар [#160] от Arsenal966:

    А бе записал е не малко мачове. Има 34 мача в серия А, като средно на мач играе почти едно полувреме. Да дадем 50млн. + най-висока заплата, която дори Санчез или Йозил не взимат, не ми се струва удачно. Не мисля, че ще направи разликата в нападението. Не казвам, че момчето няма талант, но заради него ще трябва да дигнем тавана на заплатите, да се хвърлим с много пари и да се надяваме, че няма да се контузва и ще свикне бързо с първенството, защото все пак искаме резултати веднага, нали така? Варди ще ни излезе сравнително евтино, както и по-ниска заплата. Отделно е свикнал с Висшата лига и не е чуплив играч. Той нека си е на 29, два силни сезона да направи, да вземем титла, пък заместник винаги можем да си намерим после.Дори и да не оправдае очакванията, едни 10 млн можем да му вземем и почти сме на чисто.

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 5 юни 2016 [21:12] #163

    До коментар [#162] от Danskrastev:

    За Дортмунд миналия сезон играеше отдясно предимно и всъщност бележеше доста голове, което ме изненада. Той беше известен с това, че въобще не му върви с изстрелите, но миналия сезон се стегна и за купата вкара 5 гола в 5 мача, в Европа 7 гола за 15 мача и в първенството 11 за 31 мача. Като се има предвид, че нито това му е основната работа на терена, нито е и натурално крило, отдясно игра доста добре. Не знам как е с асистенциите, но беше един от основните играчи на Дортмунд, показва прогрес, което е добре, защото не е много млад, следващия Януари прави 28.

  • Аватар на Danskrastev
    Danskrastev 1204 5 юни 2016 [20:30] #162

    Може ли да играе от дясно не е ли тип Йозил или по-скоро Ройс зад нападателя нормално е всички футболисти да искат в Арсенал като имаме предвид състоянието на Пул, Челси и МЮ, Сити с Пеп също не е толкова добра дестинация, Арсенал освен голям отбор има и добра основа и добра организация надявам се този сезон и трансферите да са налице.

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 5 юни 2016 [16:11] #161

    Говори се че Мхитарян е предпочитал да дойде при нас, отколкото в Челси и според мен ако го вземем за около 25 милиона ще е добър трансфер. Отдясно ни трябва стабилен човек.

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 5 юни 2016 [13:22] #160

    До коментар [#158] от artilerista_17:

    Защо Мората не вкара повече голове е защото не го пускаха в много мачове, заради невероятната форма на Дибала. Манджукич нямаше как да не го пускат, защото беше взет на мястото на Тевез първо на първо, както и защото дадоха доста пари за него. Един от Мората и Дибала щеше да остане резерва. Аз поне предпочитам ако ще се взима нападател, да е Мората или най-добре... Гризман. Уолкът трябва да се продаде, а Жиру като резервен нападател е стабилен.

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 4 юни 2016 [20:22] #159

    Факт е, че е на 29, факт е, че изобщо не се знае какво ще се получи от този трансфер, но едно е сигурно, че този футболист има характер, борбеност и раздаване. Това е нещо, което липсва на отбора, а го има само в Санчез. Ставахме шампиони не само с класа, а със сърцати играчи, като Виейра, Адамс, Кион, Кембъл, Туре и прочие. Този хъс и желание на терена на мен ми липсват... Надявам се да с окаже точния човек. Ако пък е тотален провал, то по-добре, че сме опитали, а не да казваме, че нищо не правим..

  • Аватар на artilerista_17
    artilerista_17   4 юни 2016 [20:17] #158

    Е приятелчета, вие какво очаквате, хем да ви е младичко, хем да е звезда и разбира се да бележи много голове. Аз на прима виста не мога да се сетя за такъв играч. Отделно окей, спекулира се за Мората, който ще ни излезе към 50 млн евро, за играч който има 7 гола и 7 асистенции и то не къде да е, а в Серия А. Други казват Лаказет, който този сезон не показа кой знае какво, а и ще дойде от френското първенство. Според мен Варди ще е добър трансфер, защото нито няма да се хвърлим с много пари(според днещните стандарти), хем човека има характер и е борбен. С играчи като Йозил, Касорла, Санчез който да му помагат, смятам че ще ниже голове. Отделно днешно време, футболния пазар, страда от липса на качествени нападатели, така че този ход с Варди, смятам че е добър.

  • Аватар на persie1992
    persie1992 1311 4 юни 2016 [20:16] #157

    До коментар [#156] от Arsenal966:

    Варди си е спечелил 7 дузпи само той миналия сезон и си е вкарал 5 или 6 мисля. Отделно когато взехме Иън Райт той беше на 29 точно като Варди и ни беше основния нападател за 6 сезона, като вкарваше по 30-на гола на сезон. Варди според мен ще е страхотен трансфер и ще блесне с желанието си. Изглежда стилът ни от другия сезон ще е висока преса при губене на топката и веднага втурване в предни позиции.

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 4 юни 2016 [18:36] #156

    До коментар [#155] от sakata_97:

    Раниери също е потвърдил, че слуховете за Варди са верни и явно наистина има голям интерес от страна на Арсенал.
    Като цяло съм напълно съгласен с теб. Варди може и да направи супер сезон с Лестър, но наближава 30-те, това му е първия сезон в който вкарва толкова много голове, а и е напълно нормално да започне да губи от енергичността си и като цяло бързината.Той разчита много на това. Ще отбележа и че Лестър получи най-много дузпи от всеки отбор във ВЛ, а Варди вкара повечето от тях, като накрая дори не успя да стане голмайстор във ВЛ.
    Лестър станаха шампиони все пак не заради само Варди или само Канте или Марез, а защото са отбор, но според мен на Арсенал му трябва някой който да може да вкарва понякога от никаква ситуация, от нищо нещо да направи. Варди не съм сигурен, че е точно такъв тип нападател. С Йозил, Касорла и Санчес, Варди би трябвало да може да вкарва много голове, но не винаги нещата са така както би трябвало да са.
    Въобще не съм сигурен, че евентуален такъв трансфер ще е добре за отбора, като се има предвид, че няма да се вземе нов нападател, а ако Венгер е треньор на отбора и следващия сезон, както и да се представят Варди и Жиру, ще си стоим с тях и ще се чака пак Уелбек да "изгрее", а Уолкът да си намери любимата позиция !

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 4 юни 2016 [15:04] #155

    Пичове виждам по нета навсякъде пише че Варди е сигурен за Арсенал и да ви кажа честно мен много не ми се иска това да е вярно.Едно че скоро прави 30,друго че това му е първия силен сезон в кариерата и трето според мен той не е точния човек който трябва да закупим на поста централен нападател,има по-добри опции на пазара от него,незнам наистина вие какво мислите но за мен този трансфер е рискован и ще е по-добре да насочим усилията си към друг играч който е и по-млад.Нищо лично към Варди

  • Аватар на dzhalev_71
    dzhalev_71 445 1 юни 2016 [11:21] #154

    Той пък Джака си промени номера на 29.

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 31 май 2016 [11:13] #153

    Любимият номер на Джака е 34, носил го е в предишните си 2 клуба и дори е на гърба му като татуировка. Сега просто ще играе с номер 16!? Малко странно решение според мен. Помня, че в едно интервю дори беше казал, че е разговарял с Коклен и Франсис дори е искал да си смени номера и да остави "34" за него. Оттам и имаше слухове, че Коклен ще играе с номер 8.
    Решението на Чех да си смени номера, също не го разбирам. Бил е в по-голямата си част от кариерата с номер 1 като играч на Челси и за националния отбор на Чехия, а с номер 33 е свързан с Арсенал. Направи и много добър сезон, така че промяна в номера не мисля, че е наложителна.
    Рамзи като №8, Алексис с №7 и Айоби с №17 са добри промени.

    Едно е сигурно, никой от важните ни играчи не трябва да играе с номер 2 ! Това беше номера на Диаби, а всички знаем какво стана с Дебюши...

  • Аватар на dzhalev_71
    dzhalev_71 445 28 май 2016 [00:46] #152

    Ако сте пропуснали - Алексис №7, Рамзи №8, Джака №16, Иуоби №17. Най-вероятно и Чех ще си вземе №1, ако продаден/преотстъпим Шченсни.

  • Аватар на Fabars
    Fabars 523 26 май 2016 [22:48] #151

    В сaйтa преди време пишеше, че упоменaтото трио си тръгвa, и почнaх дa се чудя зa Флaмини. И aз мисля, че е нaпълно излишен.

  • Аватар на Pechenqgata
    Pechenqgata 797 26 май 2016 [07:30] #150

    Джака снощи го гледах по Rai sport че е официално представен като играч на Арсенал..

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 25 май 2016 [16:47] #149

    До коментар [#145] от Fabars:

    Да не дава Господ наистина тоя дървар Фламини да остава,нямаме абсолютно никаква нужда от него дано Венгера се осъзнае и го разкара от отбора

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 25 май 2016 [14:22] #148

    Говори се, че Косчелни ще е новият капитан, а не Мертезакер, който е вице-капитан, което е леко излишно според мен.

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 25 май 2016 [14:19] #147

    До коментар [#145] от Fabars:

    На някои места пише едно, на други друго. Нито Венгер, нито клуба отразяват това, че Фламини също си тръгва... АКО си тръгва. Може би ще остане, но за мен е леко излишен. Ако нямаме безобразно лош късмет цяла година, би трябвало изобщо да не получи шанс да играе. Предпочитам Биелик да играе в 2-3 мача, отколкото него.

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   25 май 2016 [00:15] #146

    Да ви е честит Джака! Много добър трансфер.

  • Аватар на Fabars
    Fabars 523 24 май 2016 [23:33] #145

    Интересно как се говори само за Артете и Росицки, Фламини да не би да остава?

  • Аватар на dzhalev_71
    dzhalev_71 445 23 май 2016 [01:49] #144

    До коментар [#143] от sakata_97:

    Щото все още не се представили екипите за новия сезон. Това ще стане утре. А и Джака вече е на лагер с националния на Швейцария. Всичко е уредено по тоя въпрос, така че споко.

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 22 май 2016 [22:23] #143

    Пичове някой знае ли защо още не обявяваме официално трансфера на Джака,да няма някакъв проблем??

  • Аватар на Danskrastev
    Danskrastev 1204 21 май 2016 [23:39] #142

    Супер, говори се и за Сисоко от Нюкясъл който е голям фен на отбора и според мен нелош футболист може да играе на няколко позиции и за Мората се говори, но там е по-скоро научна фантастика... Нападател дано вземат Мичи Батшуай от Марсилия и един централен защитник Хьоведес и отбора ще има дълга скамейка...

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 709 21 май 2016 [22:41] #141

    Честит да ви е Джаката. Отличен трансфер pbs.twimg.com/media/Ci-lS....jpg:large

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 21 май 2016 [19:29] #140

    До коментар [#139] от Arsenal966:

    Ако наистина този трансфер се окаже факт лично аз ще бъда много щастлив Имам наблюдения върху играта му и честно казано съм впечатлен от качествата които притежава,а и има на къде още да се подобрява едва на 23 години е

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 21 май 2016 [16:16] #139

    Има снимки на фотосесия на Гранит Джака с екипа на Арсенал за следващия сезон, определено може да го считаме за наш играч. Честит да ни е !
    Много съм изненадан от този трансфер, но и много доволен. Интересното е че взимаме, млад, талантлив играч, който определено може да отиде автоматично в стартовата 11-ка, а играе на позиция на която имаме Рамзи, Уилшър, Елнени, отчасти Коклен, както и Артета, но той се пенсионира. Ако приемем Джака за играч, който идва на мястото на Артета... тръгва си ветеран, който този сезон, стоеше само заради опита си и за бройка един вид и на негово място идва един от най-добрите играчи в Бундеслигата през този сезон, играч искан от Байерн и със наистина голям потенциал.
    Оказва се че за първи път от наистина много време, в Арсенал ще има наистина брутална конкуренция на една наистина важна позиция на терена !

  • Аватар на Danskrastev
    Danskrastev 1204 15 май 2016 [19:37] #138

    Има време според мен Венгер готви Беркамп и Анри за негови заместници, и ще направят смяната плавно, не като при вас....

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   14 май 2016 [20:24] #137

    До коментар [#136] от drogba_fen_911:

    Нищо чудно, ако махнат Венгер, то Тиери Анри да ги поеме.

  • Аватар на drogba_fen_911
    drogba_fen_911   1 май 2016 [05:02] #136

    Не си мислете, че без Венгер ще сте по-добре. Като ви знам ръководството, ще назначат някой млад и неопитен, щото тях ги интересува само топ4.

    Трябва доказан треньор и пари за класни и доказани играчи

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   26 април 2016 [02:59] #135

    Извинете за безпокойството.Ама имаше един фен на Арсенал с който се хванахме на бас,че Лестър ще е ШАМПИОН.Та нека въпросният фен ми пише или нещо такова.Понеже и двамата сме от Пловдив а аз явно ще спечеля баса.

  • Аватар на darklight
    darklight 397 25 април 2016 [12:35] #134

    До коментар [#132] от Daley_Blind:

    Хайде сега, ясно е, че всички фенове на други отбори искат Венгер да остане колкото се може по-дълго, защото всеки треньор в лигата може да го бие тактически.

  • Аватар на rad011
    rad011 668 18 април 2016 [12:08] #133

    До коментар [#132] от Daley_Blind:

    Бе от една страна си прав,ако Венгер напусне Арсенал ще се срине като вас след кат сър Алекс напусна Юнайтед.Но все пак с Венгер трудно ще направят нещо по значимо от топ 4.

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   17 април 2016 [21:52] #132

    До коментар [#131] от rad011:

    По-добър от Венгер няма да намерят.

  • Аватар на rad011
    rad011 668 17 април 2016 [20:31] #131

    До коментар [#130] от Ordinary:

    Тежко им и горко на Арсенал ако това е вярно.

  • Аватар на Ordinary
    Ordinary   29 март 2016 [00:02] #130

    Британският журналист, телевизионен водещ и също така предан привърженик на Арсенал Пиърс Морган съобщи, че мениджърът на Арсенал Врсен Венгер ще продължи да работи на "Емирейтс, независимо от това, че Арсенал отново загуби шансове да се бори за титлата.

    "Един от ръководителите на клуба ми каза, че на Венгер е предложен тригодишен договор. Нима може да бъде оправдана тази постъпка с резултата на отбора за последните 11 години", написа Морган на страницата си в Twitter.

    Честито!

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 27 март 2016 [16:06] #129

    До коментар [#128] от darklight:

    След снощния мач на Германия може да си отговориш сам на този въпрос

  • Аватар на darklight
    darklight 397 21 март 2016 [10:57] #128

    Колко време ще отсъства Йозил, да знам дали да го махам във фентъзито?

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 17 март 2016 [10:53] #127

    Вече е излишно да се говори за Венгер, борда, хилядите шансове от Йозил, които ги пропускаме или пък отборния дух... ще поговоря за Мохамед Елнени. Вчера, колко фенове видяха гола на Елнени и се зачудиха... кога за последно са видяли играч на Арсенал да стреля от далече и да вкара гол ? Със сигурност не съм бил единствения. Елнени е млад, има височина, дух, енергия и приличен изстрел от далече. Аз искам да виждам този играч на позицията централен полузащитник за Арсенал. Не Рамзи, не дори и Касорла, Уилшър направо го пропускам. Може би до края на този сезон няма да стане това, което искам, но в отбора за следващия сезон, Елнени трябва да е титуляр. Дано наистина му потръгне в Арсенал, да продължи с формата и головете си, за да се види дори и още по-ясно... какво е противника ни да ни поглежда и да НЕ мисли, че ние може да вкараме само ако влезне футболиста с топката във вратата !

  • Аватар на John_Jameson
    John_Jameson 675 14 март 2016 [14:36] #126

    До коментар [#125] от arsenal4yy:

    Точно! Просто Венгер е изчерпан и няма какво ново да даде на Арсенал! 20 години стигат! Нека се оттегли с достойнство!

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 14 март 2016 [06:48] #125

    Отборът няма дух да стане шампион ! Венгер се изчерпа за Арсенал и през последните години отбора тъпчи на едно и също място , даже спад надолу , докато французина и Крьонке са начело няма да видим нищо хубаво

  • Аватар на John_Jameson
    John_Jameson 675 14 март 2016 [00:54] #124

    Аз Жиру примерно си го харесвам като нападател, макар и много да е критикуван. Да, някои играчи не са за Арсенал и трябва да се продадат, да бъдат купени наистина качествени футболисти. Венгер обаче трябва да си ходи. Нов мениджър, ново лице!

  • Аватар на stefanBG111
    stefanBG111   13 март 2016 [23:11] #123

    Лятото трябват много промени в отбора, не мисля, че Венгер е изцяло виновен за всичко случващо се в отбора,повечето играчи, нямат манталитет на победители или по образно казано нямат топки. Много от играчите трябва Арсенал да продаде или да освободи. Чех, Кошчелни, Белерин, Рамзи, Кембъл, Санчез, Уелбек, Монреал, Коклен, Касорла и Йозил трябва да останат,а другите да ги махат. Да се вземат лятото наистина класни играчи. Напоследък само се говори, но нищо не се прави, някои играчи Арсенал ги чакат с години да излезнат от лазарета, други като Уолкът тъпчат на едно ниво. На отбора му трябва ново начало, дали с Венгер или без него, ръководството трябва да реши този въпрос.

  • Аватар на Magic_man1892
    Magic_man1892 1133 13 март 2016 [22:45] #122

    Аз мисля ,че Венгер е единственият треньор който от посредствени играчи които купува ,ги прави звезди...

  • Аватар на Iron4
    Iron4 1089 13 март 2016 [20:56] #121

    С една дума-посредствени!! Иначе днес официално приключи сезона за нас,до края ще се борим да си запазим мястото в зона ЕКТ и тва си е. Играта и резултатите на отбора в последно време са като на изпадащ отбор, и ако не настъпят някакви генерални промени още това лято,само ще загубим още една година,не дай боже повече.Като се почне от Венгер,мине се през отсяването на всичкия пълнеж и посредственост в отбора,та се стигне дори до лекарския щаб...единственото хубаво нещо в последно време е Кембъл, вижда се че има доста хляб в това момче и дано тепърва да получава все повече и повече шансове.

  • Аватар на General96
    General96   13 март 2016 [19:30] #120

    До коментар [#119] от Daley_Blind:

    Все едно вашите дървета са по-добри от тези на Арсенал.

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   13 март 2016 [19:04] #119

    До коментар [#118] от John_Jameson:

    На Арсенал им трябват футболисти от световна класа, а не Уелбек, Жиру и английските дървета, които ги чакат от години да се развият, а те само стоят контузени през 80% от сезона.По-добър треньор от Венгер няма да намерят, или поне аз не се сещам за такъв свободен.

  • Аватар на John_Jameson
    John_Jameson 675 13 март 2016 [19:00] #118

    До коментар [#116] от Daley_Blind:

    Трябва нов треньор! С ново мислене и нова философия! Стига му толкова на Венгер! Нека има промяна!

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 13 март 2016 [18:58] #117

    До коментар [#116] от Daley_Blind:

    Факт... Колкото и да мразя Коста, това е нападател, който може да печели титли за отбора си.. Ние нямаме класен нападател. Уелбек пропусна да стане спасител и герой за отбора през този сезон и да влее допълнителна мотивация за себе си, както и да ковне пореден пирон в ковчега на Дърву.. Днес просто не бяха на игрището, играха срещу Барса мислено според мен...
    Малко за разсейка... - ПС: Допринесох с нещо в сайта - Дърву хихихи ))

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   13 март 2016 [18:12] #116

    До коментар [#115] от John_Jameson:

    Според мен вината не е изцяло във Венгер.Просто Дърву, Уелбек и т.н. толкова си могат.

  • Аватар на John_Jameson
    John_Jameson 675 13 март 2016 [17:25] #115

    Венгер да си ходи през лятото !!! Арсенал - Уотфорд 1:2 ...

  • Аватар на Swo0rd
    Swo0rd 917 13 март 2016 [17:24] #114

    Тоя г.е.и. Чембърс абсолютен нещастни!!!!

  • Аватар на Ginekologa
    Ginekologa 960 8 март 2016 [21:43] #113

    добре , че играча на хъл му я подаде на жиру да вкараа

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 7 март 2016 [17:14] #112

    Arsenal after 29 games:
    15/16: 52 points, goal difference: 16
    14/15: 57 p, gd: 26
    13/14: 62 p, gd: 25
    12/13: 50 p, gd: 23
    11/12: 55 p, gd: 19

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 6 март 2016 [12:47] #111

    До коментар [#105] от Daley_Blind:

    По-скоро честито на Тотнъм, че взеха Х от мача. При един от головете им има засада, а вторият жълт картон на Коклен си беше подигравка с клуба. Не е първата, няма и да последната за този сезон. Всеки игногира как нормални фаулове и кристално чисти положения, се свирят грешно и винаги Арсенал е потърпешия ! Това в последните мачове се вижда толкова добре и пак всеки мълчи и се радва на победите с 1:0 на Лестър. Арсенал ако имаше дори и малко от късмета на Лестър, сега щяхме да сме много близо до тях !

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   5 март 2016 [17:02] #110

    До коментар [#108] от darklight:

    Дано пък съм прав !

  • Аватар на Ginekologa
    Ginekologa 960 5 март 2016 [16:50] #109

    До коментар [#107] от Daley_Blind:

    дано бият с хк

  • Аватар на darklight
    darklight 397 5 март 2016 [16:47] #108

    До коментар [#107] от Daley_Blind:

    Дано пък не.

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   5 март 2016 [16:41] #107

    До коментар [#106] от darklight:

    А дано се издънят.

  • Аватар на darklight
    darklight 397 5 март 2016 [16:38] #106

    Добър резултат за Лестър, стига да не се издънят и те.

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   5 март 2016 [16:37] #105

    Честито ! Измъкнахте точка от "Уайт Харт Лейн", и то с човек по-малко.

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 5 март 2016 [16:37] #104

    Венгер този изкуфял дъртак да се маха възможно най-скоро ! Отборът играе без никакво желание , съдиите са по-зле и от тези в А група ! Първият жълт картон на Коклен можеше да не бъде даван спорно положение дали имаше срещу него фаул , после при същото положение не дава жълт картон на футболист на Тотнъм , а е пряко пред тяхното наказателно поле какво да говорим..браво на Оспина той ни спаси от загубата

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:36] #103

    Рамзиньоо,Рамзиньоо..тая вече трябваше да е вътре..

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:33] #102

    До коментар [#99] от stefanBG111:

    Повече слушам коментара,отколкото да гледам мача.

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   5 март 2016 [16:33] #101

    До коментар [#99] от stefanBG111:

    И ти си прав.

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:32] #100

    До коментар [#98] от Daley_Blind:

    Ама такива фрапантни грешки не са всеки мач,и там са гола вода,но поне в по-важните мачове не ос*рат труда на двата отбора.

  • Аватар на stefanBG111
    stefanBG111   5 март 2016 [16:31] #99

    До коментар [#97] от Rezors:

    Там винаги са такива.

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   5 март 2016 [16:31] #98

    До коментар [#88] от Rezors:

    Тук вече можем да поспорим.

    По-измислени дузпи от Ла Лига, в друго първенство няма да видиш.

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:30] #97

    Коментатора на БейнСпортс е абсолютно ненормален.

  • Аватар на stefanBG111
    stefanBG111   5 март 2016 [16:30] #96

    До коментар [#86] от Daley_Blind:

    Да ти кажа като цяло съдиите са под всякаква критика и то не само в Испанското и Английското.

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 5 март 2016 [16:29] #95

    Щом при това положение нямаше жълт картон за защитника на Тотнъм , защо трябваше да има за Коклен при първия?Ясно е че свирят винаги срещу нас

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 5 март 2016 [16:28] #94

    До коментар [#90] от arsenal4yy:

    Аз след тази смяна излезнах, нямам намерение да си троша нервите повече. Венгер отново ни набутва да пазим резултат.. А нас дори и Х не ни устройва... На всичкото отгоре Фламини е слаб играч...

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:27] #93

    До коментар [#90] от arsenal4yy:

    Кой знае,може да ви спечели мача.

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:27] #92

    Сон е доста добър,като нищо ще се възползва от умората на защитниците и ще намърда един гол.

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 5 март 2016 [16:27] #91

    Толкова слаби съдии и толкова слаб Венгер.. Пускаш Фламини.. Уникат

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 5 март 2016 [16:26] #90

    До коментар [#89] от Rezors:

    Фламини ! Просто всички трябва да спрем мача

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:25] #89

    До коментар [#87] от arsenal4yy:

    Май не,трябва да дадат повторение.

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:25] #88

    До коментар [#86] от Daley_Blind:

    Ония са по-добри от тях.

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 5 март 2016 [16:25] #87

    До коментар [#85] от Rezors:

    Писна ми това слабо съдийство да е винаги срещу нас , а преди малко Лорис след като хвана топката не излезе ли извън полето?

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   5 март 2016 [16:24] #86

    Абе английските съдий гледат да не отстъпват на испанските.

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:23] #85

    До коментар [#82] от arsenal4yy:

    Силно първенство,силни отбори,силни играчи - слаби съдии.

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:22] #84

    До коментар [#82] от arsenal4yy:

    "Иначе чиста засада - английските съдии са по-слаби от английските футболисти. "

  • Аватар на WDale
    WDale 633 5 март 2016 [16:21] #83

    Арсенааал!

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 5 март 2016 [16:21] #82

    Само не ми е ясно защо този идиот спестява явни картони на Тотнъм?

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:21] #81

    До коментар [#79] от arsenal4yy:

    Страхотен е мача,поне от това не може да се оплачем.
    Личи си,че има потенциал,но тия шпагати трябва първа да знае как и кога да ги прави,а не да влиза на балтии за всяка топка и да се случват такива ситуации като тази преди 20 минути. И аз съм на мнението на Стефан,че ви трябва един качествен дефанзивен халф.

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   5 март 2016 [16:20] #80

    До коментар [#78] от stefanBG111:

    Като неутрален фен ще кажа, че отдавна трябва да се направят промени в отбора ви, но докато Венгер е начело с неговото търпение и толерантност към определен брой играчи ще си повтаряте едни и същи грешки.

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 5 март 2016 [16:18] #79

    До коментар [#76] от Rezors:

    Дори и след като изравнихме съм сигурен , че пак ще ни вкарат относно Коклен това момче може да стане много добър дефанзивен полузащитник просто ,,много обича да прави шпагати и това му изигра лоша шега''

  • Аватар на stefanBG111
    stefanBG111   5 март 2016 [16:18] #78

    Много глупава постъпка на Коклен. Лятото трябва да се вземе качествен дефанзивен халф и Коклен да се седне на пейката за да види, че мястото не му е гарантирано. Много промени трябва да се направят, най-вече да се продадът ненужните играчи и да се вземат нови качествени, плюс заместници на някои позиции.

  • Аватар на Ginekologa
    Ginekologa 960 5 март 2016 [16:18] #77

    Санчес сам си вкара тук 1 гол

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:16] #76

    До коментар [#72] от arsenal4yy:

    За мен в тази ситуация(още повече като знае,че е с картон) не е задължително да влиза на шпагат,можеше да изиграе по-умно ситуацията. Глупава постъпка на Коклен,направо до момента си ви коства мача.

  • Аватар на WDale
    WDale 633 5 март 2016 [16:16] #75

    Арсенал губи, Венгер е гений, очаквам съвсем скоро Монреал да се появи в игра!

  • Аватар на Ginekologa
    Ginekologa 960 5 март 2016 [16:16] #74

    Венгерчо не го ли е срам 10 години едно и също боксуват яко

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   5 март 2016 [16:14] #73

    Тотнъм заслужено води на Арсенал !

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 5 март 2016 [16:13] #72

    До коментар [#71] от Rezors:

    И после разбра , че е пощаден и го извадиха веднага айде моля ти се стига с тези простотии ! Относно Коклен , ясно беше че все някой мач ще си изкара червен картон много работи вършии , но и всеки мач получава картон и е на косъм , а и Елнени с нищо не му помогна

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:11] #71

    До коментар [#68] от arsenal4yy:

    Бутането на Ламела не е силно изблъскване,а минимален физически контакт,а бутането на Санчез е. Затова му го показа,а на Ламела не.

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:10] #70

    До коментар [#67] от Ginekologa:

    Беше ясно,че ще рухнат,още повече след онова положение,в което топката почти влезна. Тогава Арсенал просто спря да играе.

  • Аватар на WDale
    WDale 633 5 март 2016 [16:10] #69

    Венгер симпатяга!

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 5 март 2016 [16:08] #68

    ХАХАХАХХА показа на Санчез , я оня със турската прическа го остави

  • Аватар на Ginekologa
    Ginekologa 960 5 март 2016 [16:08] #67

    До коментар [#66] от Rezors:

    след червения арсенал рухна

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:06] #66

    Кво стана тука?! Иначе чиста засада - английските съдии са по-слаби от английските футболисти.

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 5 март 2016 [16:04] #65

    Тая засада и слепец ще я види

  • Аватар на Ginekologa
    Ginekologa 960 5 март 2016 [16:04] #64

    мале кийн се отпуши голям гол

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 5 март 2016 [16:03] #63

    Просто ще ни спукат , беше пределно ясно преди началото на мача

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [16:02] #62

    Коклен - играч на мача за "Шпорите".

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 5 март 2016 [16:02] #61

    Честито на Тотнъм... Подобна престъпна глупост от страна на професионален футболист е недопустмо!

  • Аватар на Ginekologa
    Ginekologa 960 5 март 2016 [16:00] #60

    95% топката вътре ей и я хвана

  • Аватар на Rezors
    Rezors   5 март 2016 [15:59] #59

    Как ви закопа Коклен не е истина..

  • Аватар на Ginekologa
    Ginekologa 960 5 март 2016 [15:59] #58

    До коментар [#55] от Arsenal966:

    хехе влизаше другия път без да я докосне

  • Аватар на xienata_14_72
    xienata_14_72 757 5 март 2016 [15:58] #57

    Няма как да му се сърдим на коклен..Знаем си че е дървар..

  • Аватар на bitter_kas
    bitter_kas 867 5 март 2016 [15:40] #56

    Дербито си е дерби мача е голяма битка и се радвам че до момента ние сме печелившите...дано да продалжим така и второто браво Рамзи браво Бейерине за паса браво за красивият гол

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 5 март 2016 [15:40] #55

    До коментар [#53] от Ginekologa:

    Напротив. Няма как да знаеш дали не е опитвал пас или изстрел, но се виждаше, че Рамзи и без да пипа топката, тя щеше да отиде до Уелбек, тоест по-логичното е Рамзи да е опитал изстрел, който доведе до страхотен и много важен гол !

  • Аватар на bitter_kas
    bitter_kas 867 5 март 2016 [15:39] #54

    Тотнъм доминирал? една голова атака при която Оспина спаси и аз незнам как и толкова...Арсенал са имали много такива мачове със такова доминиране и накрая сме падали

  • Аватар на Ginekologa
    Ginekologa 960 5 март 2016 [15:35] #53

    До коментар [#51] от Arsenal966:

    и той не разбра как стана

  • Аватар на stefanBG111
    stefanBG111   5 март 2016 [15:34] #52

    До коментар [#48] от xienata_14_72:

    На него честите контузии му пречат да разгърне потенциала. Много силно се представя и Уелбек, заслужава да е титуляр.

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 5 март 2016 [15:33] #51

    До коментар [#50] от Ginekologa:

    Ми леко беше наложително вече да се появи този късмет, няма само другите отбори да огрява.

    Страхотен гол на Рамзи !

  • Аватар на Ginekologa
    Ginekologa 960 5 март 2016 [15:32] #50

    Голям късмет имат Арсенал днес

  • Аватар на Ginekologa
    Ginekologa 960 5 март 2016 [15:27] #49

    Голям късметлии има с Арсенал днес

  • Аватар на xienata_14_72
    xienata_14_72 757 5 март 2016 [15:24] #48

    Рамзи колкото и грешки да прави си е добър играч.

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 5 март 2016 [11:02] #47

    Колко години Чех беше в Челси и не си спомням да е бил контузен .. Мертезакер и Габриел каква ,,СТРАХОТНА'' КОМБИНАЦИЯ като добавим и головата суша , работата е ясна ! Само чудо би ни помогнало в това тежко гостуване , а и като добавим късмета на Тотнъм

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 4 март 2016 [17:10] #46

    До коментар [#45] от Arsenal966:

    Какво пък е станало със Чех не мога да разбера,не стигат другите контузии които имаме а и сега остава да почнат да ни се контузват и вратарите.Нямам думи вече ситуацията в Арсенал е много зле и не виждам скоро да се оправим за съжаление

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 4 март 2016 [15:05] #45

    Айде честито ! Чех няма да го има за 3-4 седмици. Оспина дали сме го използвали през този сезон повече от 5 пъти ? В "точния" момент ще ни се контузи един от 2-мата ни най-важни играча този сезон (другия е естествено Йозил) !

    6 точки разлика не са много, но без Кос и Чех срещу Тотнъм и с "уникалната" ни форма в последните... месеци направо, ще е адски трудния мач... АКО не се стегнем и то много здраво ! Късмета цял сезон играе срещу нас, контузиите ни почнаха отново, а в последните мачове се вижда очевидно как фаулове просто не ни дават. Не говоря, че е умишлено, въпреки че не бих се изненадал ако е така. Просто винаги съдията е пълния кретеноид, а късмета ни е повече от трагичен. То не са греди, пропиляти 100-тови шансове, грешки които моментално биват наказани, рикушети... буквално всичко ще стане, само и само да не вдигнем глави.

    Отбора не е във форма, не играе като отбор, Венгер пък не може да ни надъха... ок това е повече от ясно, но никой не може да отрече, че нямаме малката доза... шампионски късмет ако може да се каже. Да ти провърви в точния момент. Освен срещу Лестър... това този сезон 1 път не е ставало и не трябва да се пренебрегва, само защото сме навели глави и сме повече от безобразни. Коментари като... човек сам си прави късмета или... късмета ще дойде с добрата игра, по-добре да не се пишат, защото е повече от смешно ! Хиляди примери има за това, как късмета идва в най-неочаквания момент и справедливост просто няма.

  • Аватар на skalata85
    skalata85 904 3 март 2016 [16:57] #44

    Това е след загубата от ман ю, сега в какво ли ще се фокусира

    Венгер: Фокусирани сме върху Суонзи, ще се борим за титлата

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 3 март 2016 [11:48] #43

    Прогрес , да бе да .. !
    Arsenal after 28 games this season - 51pts
    Arsenal after 28 games last season - 54pts
    Arsenal after 28 games two seasons ago - 59pts
    Arsenal have scored less goals at home this season than Newcastle, who's in relegation zone.
    Венгер е икона на Арсенал , но за доброто на отбора в време да се оттегли и трябва една стабилна покупка на играчи от висока класа и да се махат излишните !

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 3 март 2016 [09:16] #42

    До коментар [#41] от rokera_henry:

    Мертезакер е просто някой страничен участник , не мога да си представя , че е възможно да е толкова тромав .. и най-лошото е , че Венгер си вярва , че с този отбор може да спечели ВЛ и да направи нещо по значимо в ШЛ .. със една покупка на Чех (колкото и да е добър , тези пред него като са дупки , той какво да направи) и един Елнени .. само като видите , че футболисти като Фламини , Артета все още играят и ви е ясно положението , а Уолкът така спокойно си тича все едно си е на тренировка

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 3 март 2016 [00:03] #41

    Толкова е трагично положението, че чак феновете на Челси не се е*ават с нас.. Представете си колко сме зле... А някой си спомням, че тръгна да ме убеждава в началото, че сме имали добри защитници.. За нападатели е ясно..

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 3 март 2016 [00:02] #40

    Браво Шуба само така загуба след загуба,а пък накрая каквото сабя покаже.Браво Венгере,браво футболистчета за пореден път доказахте че от вас нищо не става,какви шампиони какви 5 лева бе бездарници такива.Заслужаваме дори в топ 4 да не се класираме.Просто съм в шок от тези резултати на отбора,а играта ни не мога дори да е коментирам.Ужас пичове,ужас на какъв отбор сме фенове

  • Аватар на catalan
    catalan   2 март 2016 [23:47] #39

    Времето на Венгер свърши в тоя отбор

  • Аватар на CrookAngel
    CrookAngel 693 2 март 2016 [23:43] #38

    За всички нас фенове на Арсенал честита ни титла само че след 20г И с риск да се изтъркам за милионен път ще кажа Борд+Венгер+Пълни безхаберници=Среден отбор и за вс онези от вас които обичат да залагат в дербито срещу Тотнам не му мислете е не щадете средства а заложете минимум една средна заплата за Шпорите защото с тази бездарна и безидейна игра невиждам как ще вземем дори Х

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 2 март 2016 [23:39] #37

    Пълна трагедия ! Не ми е ясно до кога Венгер ще стои начело на отбора и да няма чест да си подаде оставката , срам и позор ! Каква титла , какви глупости пределно ясно беше на всички , че нямаме никакви шансове отбора няма психиката за шампион , можем само да се залъгваме .. а да не говорим , че ни никакъв късмет нямаме 3 греди , дозина пропуснати положения и при първият им гол имаше фал

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 2 март 2016 [23:32] #36

    Трагедия.. безхаберници, некадърници.. Това е гавра с феновете... Ще си спестя останалите мачове до края на сезона ми се струва... Доста добре здравословно ще ми се отрази тази почивка от тези лентяи...

  • Аватар на catalan
    catalan   2 март 2016 [23:27] #35

    срам, поне има още някакви минути до края

  • Аватар на demona127
    demona127 1226 2 март 2016 [23:18] #34

    Срам и позор...

  • Аватар на Danskrastev
    Danskrastev 1204 2 март 2016 [22:35] #33

    На един метър от врата с такава сила ли се бие бе, и това е професионален нападател на който му се плаща за да вкарва голове, после искаме титла с такъв индивид като Жиру.

  • Аватар на Danskrastev
    Danskrastev 1204 2 март 2016 [22:02] #32

    После тоя простак Венгер пак да държи Кембъл на скамейката, псевдо таланти като Чамбо и Уолкът бездушници нямат място в Арсенал...

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 27 февруари 2016 [22:50] #31

    Днес Лестър спечелиха , гостуването ни утре ще е тежко винаги мачовете на ,,Олд Трафорд'' са били такива , трябва да победим Юнайтед , ако искаме да се борим за титлата и да се възползваме от доста контузените им играчи.Относно отбора утре , надявам се да видя Уелбек титуляр защо не на мястото на Окс и евентуално Уолкът да се появи като резерва в последствие , той играе добре срещу големите отбори и дано Жиру се отпуши .. и без никакви Фламини,Артета !

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 27 февруари 2016 [19:19] #30

    "Младият атакуващ футболист на Арсенал Алекс Окслейд-Чембърлейн явно скоро няма да може да играе. Мениджърът на "артилеристите" Арсен Венгер разкри, че контузията му в коляното се е оказала сериозна.

    Все още обаче не е ясно колко време ще е извън терена. Младокът се контузи по време на мача с Барселона от Шампионската лига през седмицата и едва днес стана ясно, че проблемът му всъщност е сериозен.

    "Загубихме Окс. За съжаление, има тежка травма в коляното и го губим за няколко седмици. За колко точно, все още не мога да ви кажа. В момента той се вижда със специалист и след това ще знаем повече за състоянието му."

    "Дано имаме добри новини. Силно се надявам да отсъства максимум три седмици, вместо шест или седем, а дори и повече. Този проблем е нов за него, дано не се окаже прекалено тежък", сподели Венгер.

    През целия сезон Алекс Окслейд-Чембърлейн е измъчван от поредица различни травми. Още през октомври миналата година той получи травма, която го държа дълго в лазарета, а сега се появи и нов проблем. "
    Излишно е да се коментира..

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 27 февруари 2016 [12:21] #29

    До коментар [#28] от Danskrastev:

    Безсмислено е да се надяваме на ШЛ .. това са Барса видя се , че първото полувреме играхме като по учебник и липсата на индивидуална класа да завършват превъзходните положения , които имаха нашите играчи ни попречи да вкараме гол,второто полувреме си повярваха малко повече и безсмислени атаки без да се връщат назад и просто само като видя , че Мертезакер е в противниковото поле и ни отнемат топката и затварям очи , защото знам какво ще последва...Венгер поредните идиотски промени и отново Фламини в игра

  • Аватар на Danskrastev
    Danskrastev 1204 27 февруари 2016 [11:36] #28

    Евертън и Уест Хям са по-голяма заплаха, защото те не играят в други турнири, Венгер да не се ослушва, а да се концентрира върху ВЛ това е целта, и тази година ни се отваря перфектна възможност Сити е ясно че с този отбор и мениджър който знае че трябва да си търси нов отбор ще се хвърлят в ШЛ колкото и да е невъзможно, Лестър ще рухне срещу малките отбори, а Тотнъм няма да издържи на това темпо, само да не влезнем и ние в лоша серия.Мача с Барса ако имахме класен нападател и например Иско на мястото на Чамбо можеше и да победим, Йозил отново се покри, и само горкия Санчес се бореше, а индивиди като Фламини и Мертезакер все още не знам какво правят в отбора за първия гол Мерте увисна като прани гащи, а при втория гол буквално подаде на Меси и той си изпроси дузпа...и разбира се Венгер е виновен защо не пусна титуляр Чембърс който направо обезличи Варди ами пуска някакви бастуни.

  • Аватар на samo_Arsenal
    samo_Arsenal   25 февруари 2016 [22:13] #27

    До коментар [#26] от arsenal4yy:

    Мисля , че спечелихме достатъчно ФА къп затова е лоша идея да хвърляме всички сили там , а и Челси играят на 101% за тая купа , което означава , че най-вероятно ще има директен сблъсък с тях , а директен сблъсък с тях в момента означава сигурна загуба. Чакаме да ни купи Доналд Тръмп , за да имаме шансове за ШЛ следващия сезон !

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 21 февруари 2016 [20:42] #26

    Рединг - Кристъл Палас
    Евертън - Челси
    Арсенал/Хъл Сити - Уотфорд
    Шрюсбъри/Манчестър Юнайтед - Уест Хам

    Да не повярва човек лек жребий за нас според мен трябва да се играе на максимум за ФА !

  • Аватар на persie1992
    persie1992 1311 20 февруари 2016 [19:44] #25

    До коментар [#24] от arsenal4yy:

    Тоя Дийн е най-гадния ама има и един Аткинсън и още няколко де*ила, които направо ми късат нервите. Сега поне ще сме с доста различен състав, дано бием Барса, гледам доста трудно са надвили Лас Палмас, защо да не ги бием...

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 20 февруари 2016 [19:10] #24

    До коментар [#23] от persie1992:

    Точно тоя палячо винаги свири срещу нас ! Втората дузпа беше толкова явна , че и от последният ред на трибуните ще я види 65 годишен пенсионер ...

  • Аватар на persie1992
    persie1992 1311 20 февруари 2016 [16:45] #23

    До коментар [#22] от arsenal4yy:

    Ти остави това, колко несвирени дузпи има на мач срещу нас. Само днес видях 2, срещу Лестър още 2. Съдиите са големи мизерници, сигурен съм че повечето пъти не е случайно не може да си толкова сляп

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 20 февруари 2016 [16:37] #22

    Колко положения им трябват на тези играчи да вкарат?Ако Венгер бъде питан , отново ще каже , че отбора няма проблеми с отбелязването на голове .. интересно ми е колко % от положенията са голове , вероятно с най-нисък процент от отборите в топ 6-8

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 11 февруари 2016 [14:52] #21

    До коментар [#10] от Zanz1bar:

    Извинявай приятел, но... колко пък е играл ОХ като вътрешен халф този сезон, че му се е спряло развитието ? Играе си в 90% от мачовете в които го пускаме именно като крило и там не показва почти нищо в повечето случаи, за голямо съжаление на Венгер и феновете. Дори не се раздава като Кембъл. Айде няма нужда към едни играчи да сме строги към други пък по-мили само защото са от Англия ! Жиру толко много хейт е получил и ще получава, а пък Тио го гледаме как си фръцка задника по терена и греши всяка топка, но всеки мълчи и гледа само колко е "лоялен" и годините му в Арсенал ! Чембърлейн е на 22 вече и получава далеч повече шансове от играчи, които са идвали в отбора от наеми или от други отбори само защото е от малък в Арсенал ?!

    Тъй като в защита имаме 2-ма опитни играчи на възраст, на играч в перфектна възраст (25) като Габриел му е трудно да пробие, а пък да не говорим за младия Чембърс, който е на 21, тоест 2 години по-малък от Чембърлейн (ОX ще прави 23 през август). Ако положението беше същото при дясното ни крило, ако Тио си вършеше работата за която му се плаща и му се гласува доверие, OX щеше да получава същите шансове, които и Чембърс получава в момента... НИКАКВИ !

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 8 февруари 2016 [19:05] #20

    Пичове следващия мач се очертава като един от най-важните ни за сезона,ако не успеем да го спечелим не само че ще се разделим със надеждите за титлата,а и може като нищо до края на сезона да изхвърчим и от топ 4.Нямаме право на грешки като домакини до края на сезона,защото гостуванията които имаме са много тежки и там със сигурност ще губим точки.Мен най-много ме притеснява играта която показваме в последните 5-6 двубоя със такава игра нищо добро не ни чака.Надявам се че много скоро ще започнем да играем нашата си игра и че ще постигаме нужните резултати

  • Аватар на Iron4
    Iron4 1089 7 февруари 2016 [18:30] #19

    Най-накрая да вземем глътка въздух, въпреки че и този мач не играхме нищо.Следващия мач се явява мача на сезона и при една евентуална победа амбициите ни за титла се съживяват с пълна сила.Въпреки всичко аз съм песимист с оглед на мачовете които ни предстоят особено навън.Две гостувания в град Манчестър,гостувания срещу градските съперници Тотнъм и Уест Хям и гостуване на Евертън...иначе за мен лично ако този сезон не успеем да спечелим нищо(дали титлата, дали ФА Къп), на Венгер ще му е време да си стяга багажа.Просто този човек е толкова изчерпан за отбора че няма накъде.Толкова години минаха,сезон след сезон в които отбора просто си тъпче на едно място и не мърда, и за мен главния виновник е французина.Не знам, вече имам чувството че годинките почват да му пречат като му гледам ''леко'' странните и необясними решения в последно време-като например защо взехме египтянина, а сега дори не е на резервната скамейка...wtf..за дефанзивните му смени през 2рите полувремена няма да коментирам,че не искам да се повтарям отново.В мача срещу Челси оставаш с човек по-малко в 20та минута и вадиш централния си нападател веднага за сметка на защитник.Изважда Жиру,човека който сигурно има повече голове от статични положения отколкото от игрови ситуации и остава с мухата без глава Уолкът да му води атаката...дано се окажа лош пророк, но си мисля че и този сезон ще бъде белязан само с поредно класиране за ШЛ(нещо като 2,3 или 4то място), и може за купата при добро стечение на обстоятелствата да имаме някакви шансове.

  • Аватар на arsenal4yy
    arsenal4yy 1033 7 февруари 2016 [17:24] #18

    Поредните идиотщини от Венгер .. не разбра ли , че това да вкарва толкова много хора със защитни функции не върши работа?Какви са тези смени от 70 минута да пази резултат срещу Борнемут..каквоо прави този човек вместо да вкара Кембъл/Иуоби или дори Уолкът малко барзина , футболистите на противниковият отбор са поизморени..той какво върши и накрая тази смяна в 92'30минута Уолкът .. оле боже и Фламини си стои със жълт картон и при всяка атака на Борнемут ние да треперим , Лестър ще ни спукат , а за Меси и компания няма да коментирам.Чех е СТРАШЕН !

  • Аватар на persie1992
    persie1992 1311 7 февруари 2016 [16:26] #17

    До коментар от Ginekologa:

    Айде бе на вашите рендета Кейхил, Коста им спестяват по 2 червени каротна на мач, мога ако искаш да ти извадя поне 5-6 ситуации срещу Арсенал, когато заслужава някой ваш играч червен. На всичкото отгоре Фламини игра с топката много преди крака на противника

  • Аватар на artilerista_17
    artilerista_17   7 февруари 2016 [16:21] #16

    До коментар от Ginekologa:

    Преувеличаваш, първо краката му не бяха дигнати, че да му счупи крака, второ не беше точно типичното влизане с двата крака, защото левия му крак, беше по-прибран от десния.

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 7 февруари 2016 [16:20] #15

    Не знам за вас, но дори и с два гола преднина, срещу Борнемут, се чувствам несигурен, а имаше време, когато дори и с 1 гол пасив се чувствах сигурен, че ще обърнем мача, дори срещу отбори като Челси и Сити.. ))

  • Аватар на artilerista_17
    artilerista_17   7 февруари 2016 [16:05] #14

    До коментар [#12] от Ginekologa:

    Ако не беше играл с топката, може би, но в този случай си беше за жълт. Няма нужда да търсиш под вола теле.

  • Аватар на CFC_H_A_Z_A_R_D
    CFC_H_A_Z_A_R_D   7 февруари 2016 [15:55] #13

    Айдеееееееееееееееееее като светкавица 2 гола.Толкова бързи не съм виждал от поколението на Анри,Пирес и Фредито.

  • Аватар на Ginekologa
    Ginekologa 960 7 февруари 2016 [15:44] #12

    как спестиха червения на фламини хах

  • Аватар на artilerista_17
    artilerista_17   5 февруари 2016 [20:40] #11

    До коментар [#10] от Zanz1bar:

    Имаш право, но пък не изигра и малко мачове като крило. Като цяло на фланга този сезон е посредствен, а преди дори когато не му вървеше играта, пак стоеше добре, докато сега е просто трагичен. Определено честите смени на позициите на футболистите не довеждат до нищо добро, но чак да не мога да го позная. Би било интересно да го видим като нападател, но все пак си мисля, че ще се лута малко като Тио. Няма много да знае, как да подхожда в повечето ситуации. Относно липсата на желание, смятам че този сезон го имаме, просто нямаме нужната агресия или по-точно казано спортна злоба.

  • Аватар на Zanz1bar
    Zanz1bar 837 5 февруари 2016 [13:59] #10

    До коментар [#5] от artilerista_17:

    Според мен развитието на Ох се спря поради факта, че този сезон се налага да се използва прекалено често като вътрешен хлаф, а не като крило, преди 2 години някаде бях писал на Боби Борисов, че според мен може да се пробва Ох като нападател (по време на кризата ни за нападатели), тогава и той изрази мнение, че той е повече вътрешен халф отколкото нападател , но на мен все още ми се иска да го видя поне в 1 мач ан върха, но едва ли. Та според мен това е причината, пък и в нашия отбор отвреме на време се наблюдава една липса на желание за игра , което ме изнервя страшно много.

  • Аватар на artilerista_17
    artilerista_17   4 февруари 2016 [17:23] #9

    До коментар [#7] от persie1992:

    Бих допълнил към това сравнение, също факта, че Данчо е бърз, но без топка. Когато топката е в него, ми е супер тромав, докато Кембъл работи много по-бързо с топката и е някакси по-подвижен, което е много важно.

  • Аватар на artilerista_17
    artilerista_17   4 февруари 2016 [17:19] #8

    До коментар [#7] от persie1992:

    Окей, нека да направим едно сравнение между Кембъл и Данчо (които са много сходни като тип). От към физика и бързина смятам, че са на едно ниво, като Данчо е малко по-висок, но пък няма брилянтна игра с глава. От към техника и пипане на топка Кембъл определено има надмощие и това мисля, че си личи. Данчо още не може да си пусне топката нормално напред. Кембъл също така има много по-добър поглед върху играта, и умее да дава много добри пасове, особено като Озил отсъстваше, се забеляза това.Относно удар, не мисля, че някой от двамата се откроява. Смятам че е излишен, защото от ляво имаме Алексис и Кембъл, докато отдясно имаме Чамбо и Тео. Реално той не е по-добър от тези които изброих. Евентуално ако е резерва на Жиру, но друг вариант не виждам, който да е най-оптимален.

  • Аватар на persie1992
    persie1992 1311 4 февруари 2016 [16:56] #7

    До коментар [#5] от artilerista_17:

    За всичко съм съгласен, само че Уелбек според мен определено трябва да остане. Много е полезен на крилото и може да помогне много. Уелбек, Уолкът, Алексис и Кембъл според мен са достатъчно опции, а Айоби може да се налага също с времето на тази позиция. Според мен проблема е дефанзивния полузащитник, Елнени ми изглежда по-скоро като тип Рамзи, а Коклен реално погледнато няма кой да го замести. Най-добре ще е да се разкарат Фламини, Артета и Росицки и да се купи още 1 дефанзивен халф и да се налага Торал или Зелалем примерно

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 4 февруари 2016 [16:52] #6

    "Травмата на Томаш Росицки в бедрото е по-сериозна от очакваното, и чехът може да не играе повече през настоящия сезон.

    В неделя Sportsmail разкри, че Росицки отново е изпитал болки в бедрото, при завръщането си на терена след седем месеца отсъствие. Първоначално се смяташе, че 35-годишният футболист ще отсъства около месец заради подновилия се проблем.

    След направените прегледи обаче, се оказа, че срокът може да бъде доста по-дълъг.

    Ако наистина Росицки не може да играе повече този сезон, това вероятно ще означава, че е изиграл последния си мач с екипа на Арсенал.

    Договорът на чеха изтича през лятото, и няма индикации да бъде продължен."

  • Аватар на artilerista_17
    artilerista_17   4 февруари 2016 [14:23] #5

    Определено Арсенал се нуждае от възобновяване и играчи като Артета, Фламини и Росицки (голям фен съм му, но тези контузии продължават). Колкото то наще "бритиш старс" играчи смятам, че примерно Уолкът от както е в Арсенал, не е показал абсолютно никакво развитие. Всеки мач едни и същи грешки. Лошо пипане на топката, много слаб удар и никаква техника. Големия му плюс е скоростта и пласирането, но както виждате това не е достатъчно, при условие, че нямаш нито пипане нито удар. От Чамбо определено очаквах много повече. Много фенове смятаха, че това ще е неговия сезон, но нещо се случи с този играч. Има всичко необходимо да бъде развит до играч от световна класа, но нещо му пречи. Смятам, че по-скоро нещата са повече на психическа основа. Миналия сезон показа много качества, но този няма и спомен от това. Колкото до Джаки стъкления, смятам че ако получим добра оферта, трябва да се възползваме(колкото и да не ми се иска), стига да купим наистина качествен заместник. Той има хронично заболяване и смятам, че нещата няма да се оправят. Жалко е защото наистина той е артилерист, но в крайна сметка, се гледат и резултатите. Колкото до Данчо, смятам че вообще не трябваше да го купуваме, и тогава се надявах да дадем малко отгоре но да купим Лукаку, но нещата не се случиха. Той е просто излишен при условие, че Кембъл в момента се намира в чудесна форма и е доста по-постоянен.

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 3 февруари 2016 [21:16] #4

    До коментар [#3] от persie1992:

    В коментара ти съм съгласен само с това, което каза за Уилшър.
    Чембърс е млад играч, който беше взет първоначално за резерва на Дебюши на десния бек. От тогава много неща се промениха, включително и позицията на която Чембърс трябва да играе. Той е твърде млад, трябва му да отиде под наем, но дори и да остане съм сигурен, че ще се развие по правилния начин.
    Относно Дженкинсън, плановете и към него бяха тотално различни преди Белерин да изгрее. Направи 1 супер сезон в Уест Хям, после пък Билич го запрати на скамейката по не знам какви причини,превърна се в резерва и преди няколко седмици... последва тежка контузия. Бъдещето пред Дженкинсън е все още ярко !
    Чембърлейн има нужда да отиде под наем според мен или пък тотално да си смени формата. Това, че се контузва често е сериозен проблем. Вече не е толкова млад, разчитаме на него, а не бележи/асистира.

    Ролята на Росицки в Арсенал като 3-та опция (предполагам) за позицията атакуващ халф няма да имам нищо против да бъде заета следващия сезон от Айоби. Заместник на Фламини няма да се вземе, защото Елнени пристигна тази зима и евентуално ще викаме Биелик от 2-рия отбор ако се налага. Ако Уилшър не се махне, раздялата с Артета не мисля, че ще доведе до някакви промени. Просто ще се разчита дори ОЩЕ повече на Касорла за съжаление !

  • Аватар на persie1992
    persie1992 1311 3 февруари 2016 [20:11] #3

    Според мен половината от това ,,британско поколение'' трябва да си ходят - Уилшър, Чембърлейн, Чеймбърс, Дженкинсън - просто тези хора не показват никакво развитие и според мен те заедно с Фламини, Росицки и Артета с нищо не могат да помогнат другия сезон. Рамзи има качествата, просто сега не е във форма донякъде заради себе си, донякъде заради страхотния си партньор в полузащита. Гибс се представя добре когато се появи, не се оплаква, може да помага и на крилото, добър в защита, изобщо мечтаната резерва. Може би много няма да се съгласят но на Уолкът в момента трябва да му се бият 2 шамара да се стяга и да докаже, че си струват тия 140 хиляди на седмица, той може много повече от типичните английски нападатели и просто му трябва самочувствие и връщане на формата. Надявам се през другия сезон да започне една чистка и да се започне да се разчита на истинските ,,по-възрастни лидери'' в отбора в лицето на Чех, Косчелни, Жиру, Монреал.
    За този сезон трябва да се разчита на Алексис и Йозил, защото половината отбор в момента не е в оптимално физическо и психическо състояние, само те заедно с Чех могат да ни спасят този сезон от провала да позволим на Сити или Лестър да вземат Висшата Лига

  • Аватар на rokera_henry
    rokera_henry 1209 3 февруари 2016 [02:05] #2

    До коментар [#1] от Arsenal966:

    Бих могъл да се съглася с това, има известна логика в последния ти коментар и всичко, което написа... Спирам до тук, че го обръщаме на чат.. Айде лека, ако може да е такава...

  • Аватар на Arsenal966
    Arsenal966 835 3 февруари 2016 [01:34] #1

    До коментар от rokera_henry:

    Той е единствения до тези английски келеши, който ги подкрепя и ги пуска на терена. Те блестят, понякога много ярко като Уилшър и после бам контузия, лошия късмет не прощава и самочуствието на играча + формата му отиват на кино ! Знаеш ли защо обаче не виня Венгер ? Защото на Уолкът нищо не му пречи поне да тича, да се раздава, да покаже дух ! Е в това не виня Венгер, защото Тио се подиграва с него и феновете го виждат, но Венгер като го познава и знае, че може МНОГО повече... пак и пак го пуска ! Искам от Венгер да не го е*е толко за играчите и да помисли за феновете, които чакат 12 години, но...

    Промяна ще настъпи някой ден и напускането на САФ ще е нищо в сравнение с дупката, която Венгер ще остави в отбора ! Дори първото име на Венгер има прилика с името на клуба, който подкрепяме. Никъде другаде го няма това нещо !